Tiden bara går.. Nästa helg är det dax för...

img_1569 (MMS)

Tiden bara går.. Nästa helg är det dax för mitt minstaste hjärta att döpas så har lite att fixa med nu i veckan. Tårtor ska beställas, dopklännongen tvättas, allt inhandlas, fixa kläder till Mig och tjejerna ( Jonas vet redan vad han ska ha ) och massa till. Japp nästa vecka börjar med ett tandläkare besök imorgon bitti för min stora tjej. Och denna veckan slutade bra, varit på barn kalas på andys lekland då min favorit kille fyller 2år idag Efter kalajset blev det hem här med jonas bror, hans tjej och deras fyra barn. Även svärmor och hennes kille kom. Och vi åt tacos och hade trevligt. Sen kom också födelsedags barnet och hans mor och far och storasyster. Fy vad jag gillar när här är mycke folk, jag vill ha en stor familj det är så mysigt när de händer något i varje hörn hehe. Men i veckan var jag på återbesök på mvc och har nu en p-stav som väntar på mig på Apoteket så så fort nästa mens kommer så är det fru Löfstedt som åker och sätter in den, så blir inte fler barn här på dem närmsta 3 åren. Kanske tur att jag inte får bestämma för då hade nästa varit i magen redan ;) vill ju ha en liten mammas kille också. Nej nu ska jag kolla på solsidan och minuten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0