Rök fri dag 6. Japp 6 dygn har gått nu och...

img_7691 (MMS)

Rök fri dag 6. Japp 6 dygn har gått nu och jag har inte rökt ett endaste bloss, men måste säga att det är jobbigt som fan för jag är ständigt röksugen. Igår morse fick jag en liten kusin pojk som jag varit och myst med idag, och gissa om jag blev sugen på en pojk bebis hehe men de får vänta. Dax att sätta in en p-stav jävligt snabbt nu innan jag får någon korkad ide och ska ha en bebis till nu. Men Gud va söt han var, världs Goa kinder. För övrigt har det väl inte hänt för mycket. Har suttit och försökt lära pappa allt om Facebook idag och de går framåt men hehe så roligt det är med folk med lite datorvana, man eller iaf jag tar så för givet att alla kan datorer men så är inte fallet. Nu ska jag gå och sova tror jag bestämt. Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0