2011

Då är allt jul stök ÄNTLIGEN över. Jag brukar gilla julen skarpt men denna julen har allt känts mest på tvingat och stressigt. Men julen i sig blev väl helt ok trotts allt. Lillejulafton när vi firar med mannen mins familj låg jag och Ronjis hemma i feber men vi mös till de lite hemma hon och jag och öppna lite paket och så. Julafton var jag frisk igen vilket var tur eftersom vi skulle fira julen här hemma i år. Tjejerna fick massor fina paketer och allt var bra, glada barn på julafton det är väl huvudsaken tycker jag sen hur dem vuxna har de det är lite skitsamma.

Sen kom nyårsafton och den fira vi också här hemma med Sara och Dennis, åt lite gott, drack lite gott och hade de almänt gott. Hade sagt till barnen hela dagen att ikväll barn får ni vara vakna hur länge ni vill, hela natten om ni vill. Hehe det sluta med att alla 3 sov innan halv 10. Men när klockan slog 12 väkte jag Ronja så hon fick kolla på alla raketerna och hon tyckte det var coolt men hon var lite för trött.

Och med de nya året kom nyårslöftena..
1: Sluta röka
2: Börja på vv 1 Januari
3: Gått ner till 65 till Juli

Och ja.. jag har inte rökt sen 00:00 nyårsafton men har inte skrivit in mig på vv än då jag inte tycker det är riktigt ok att sluta röka och sluta gotta sig på samma gång. För får jag inte cigg vill jag åtminstonde ha nått annat gott. Som idag åt jag semlor och det var för jävlans gott.

Nej nu vakna min bebis så jag ska gå och ta henne och sen laga lite kvällsmat till alla hungriga magar, pizza mackor blir det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0