Städa städa städa. Känns som jag ALDRIG gö...

Städa städa städa. Känns som jag ALDRIG gör något annat, och endå syns de inte :( nej nu är jag trött på att städa. Ta golven lite snabbt sen skiter jag i detta för idag. Får besök ikväll av M och hennes barn, trevligt trevligt. Idolmys. Imorgon kommer Anton halv 8 på morgonen, vi ska passa han då hans mor ska på begravning. Sen fram mot midda kör vi bilen mot Landskrona på 35års kalas hon Jonas storaste bror. Lagom trött på kalas är jag men det blir nog bra :) jag ligger just nu i min säng och kollar på lazy town och känner hur trött jag är, tänk om jag kunde fått barnen och sova en stund så man själv kunde göra detsamma men nej det är ingen risk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0