Sitter i min soffa och önskar mina verkar...

Sitter i min soffa och önskar mina verkar kan börja det hade varit så fruktansvärt trevligt. Va i stan igår och handlade lite kläder till bebis så nu slipper hon gå naken när hon föds haha. Hade behövt handla massor mer både till bebis och till dem stora tjejerna, en ullareds tripp hade passat mig super bra just nu känner jag. Få ta ett snack med mannen min ikväll när han kommer hem om den saken tror jag bestämt ä. Måste ju handla vinterkläder till stor tjejerna och kläder till Ronja och bebis. Men vågar man verkligen ge sig iväg till Ullared nu? Snacka om panik om man skulle gå där och så plötsligt gick vattnet eller värkarna börjar, ingen hitt att åka hela den vägen hem med värkar kanske. Nej om man skulle ta tag i lite matlagning kanske?! Snart får först gå och slänga in en ny maskin tvätt tror jag bestämt, måste komma ifatt med tvätten innan bebis kommer. Hej svejs sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0