Konstigt

Av någon konstig anledning blir jag inblandad i så mycket jag inte borde bli.
Vad är detta? Vad har jag gjort?
Jag fattar ingenting men det är nog inte meningen att någon ska heller för annars kanske man fick veta från personen direkt?!
Jag i mig själv tycker ju att tycker jag något om någon så säger jag heldre det till personen än att säger det till en annan person som du ändå vet berättar det för mig?
Tycker bara det hela är så sjukt, jag har inte gjort något för jag har inte haft anledning till det, men nu har jag för nu är jag tydligen inblandad och hatad som alla andra.

Var bara tvungen att skriva av mig lite för jag blir så arg och ledsen? Vad är detta? Kommer iaf inte lägga mer tankar och energi på detta för har annat att ägna min tid på tycker bara det är så jävla syynd att sånt här händer. Det gör inte ont i mig men i så många andra

Kommentarer
Postat av: Ida johansson

är det om er gamla äckliga granne?

2009-10-13 @ 15:42:41
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/
Postat av: Dalin

fattar detfintivt inte varför hon skulle "svika ditt förtroende" för att förstöra mellan oss heller.. Helt meningslöst, alla får tycka vad dom vill även om man tycker olika. Ska jag sluta träffa mina vänner bara för dom inte tycker som jag i allt så kan jag sitta i min ensamhet.. Och nej precis, vad fan har du gjort?

2009-10-16 @ 19:39:32
URL: http://dalinleandri.blogg.se/
Postat av: lil

Jag förstår inte heller varför du så lätt blir inblandad . Men jag tror det eror på att du är en stark kvinna och det är det många som inte klarar. Både män och kvinnor...

2009-10-17 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0