Jag ser det snöar

jag ser det snöar det var ju roligt hurra.. Eller inte!
Fy farao det är den 15 oktober och det snöar smått i Tollarp?! Vad är detta jag som vill ha sommar :(
Nu är det ju bara att acceptera att nu är det vinter, måste in och köpa en overall till min stora dotter och vinterstövlar till dem båda måste iprincip göras idag känner jag för fy det är kallt.

jag har lite av dubbel moral, hatar vinter älskar jul.
Så igår var jag och handla massa jul pynt på blåa loppan det är det bästa jag vet. Finns inget mysigare än jul pynt. längtar så tills den 1 december för då åker allt mitt julpynt upp och det är ju så roligt.
Sen ska man julbaka och mys mys finns inget bättre i love it.


Kommentarer
Postat av: lil

Älskar dej min lilla julpyntande svärdotter. :D

2009-10-17 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0