Idag är det Fredag

Då har lov veckan gått och det har den gjort fruktansvärt snabbt, inte hännt mega mycke denna vecka.
Ganska trisst med lov måste jag säga.

Förra Söndagn var vi på Skånes djurpark mysigt var det men aningen kallt, då jag inte har riktiga kläder för att vara ute så läng måste införskaffas för snart är det kallt på riktigt och man måste ju kunna vara ute med små trollen och leka även när kylan biter som värst.

Ronja sitter bredvid mig i soffan och babblar på massa om Jokke och Hanna :) Och att dem har en bebis, att hon vill leka med hanna och massa hon bara babblar och babblar.. vet inte riktigt var det kom ifrån men hon såg en bild på facebook som hon tyckte likna Jokke och nu går det inte att få stop på henne :) Hon äår underbar.

Lill tjejen ligger och vilar en stund hon brukar göra det efter dagis för då är hon hel slut fast hon vilat på dagis också :)

Nej nu ska jag ut och laga till lite mat, sen blir det fredagsmys ikväll :) IDOL efterlängtade idol jag tycker et går för sällan :( men men ikväll är det iaf :D


Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej hej, hur är läget ?=)

2009-11-30 @ 13:45:15
URL: http://wojdat.blogg.se/
Postat av: erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. En julklapp kanske?

2009-12-02 @ 19:54:35
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. En julklapp kanske?

2009-12-02 @ 19:54:43
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0