första veckan

i skolan och allt går som på rälls, känns ok att gå i skolan faktiskt dock lite tråkigt att jag redan kan allt inte så skoj att ägna massa timmar i skolan på något man redan kan känns lite som bort kastad tid. Men man ska väl inte klaga det är ju lätta betyg iaf :P

Längtar tills jag är klar med detta så jag kan gå gymnasienivå istället och lära mig nått nytt.

Vet dock fortfarande inte vad jag ska läsa till, är lite velig ena dagen vill jag nått andra dagen vill jag nått annat och ja så fortsätter det hela tiden.
Min dröm har ju alltid varit att bli behandlingsassistent eller barrnmorska men helt ärligt tror jag inte det blir något av dem två.

Nu sitter jag hemma hos jonas syster och väntar på att klockan ska gå så jag kan åka till skolan och ha matte sen är det helg, idag blir det feredagsmys med familjen och imorgon är det maskerad fest som gäller det ska bli så skoj.. hoppas jag iaf ser verkligen fram imot det.

Sen är det ju en veckas lov.. haha känns lustigt att säga att man har lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0