stor städning pågår

Idag är det bara städa och tvätta som gäller för mig hela dagen kanske inte det roligaste schemat men det måste verkligen göras idag för jag har skjutigt upp det så länge så nu har jag faktiskt inget val.
Men det är det här vädert vem vill bara gå inne och städa en hel dag och ännu mindre vem vill ränna i den varma tvättstugan.
Men Jonas är och jobbar idag och det brukar alltid vara lättare att få nått gjort om han inte är hemma för då kan vi inte köra någonstans.
Han ska jobba imorgon och på Måndag med, lite tråkigt kan jag tycka då det är toodlerloppet i tivoliparken imorgon och Ronja redan är anmäld och allt men jag vägrar faktiskt åka buss med dem 2 huliganerna själv.
Jag vill ta mitt körkort, jag måste ta det så fort som möjligt nu, när pengarna räcker till så ska jag skriva in mig för jag vill jag vill jag vill.
Bara synd att jag inte har någon att övningsköra med så jag får ta allt på trafikskolan så det där körkortet kommer nog kosta mig en hel del.

NEj nu ska jag inte fastna här utan jag skulle göra nytt så jag går och gör det nu hej svejs i lingon skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0