Söndag

Fy vad veckrna går snabbt det är ju helt sannslöst tycker det är söndag aldeles för ofta.
Men nu är det söndag igen i vilket fall, vare sig jag vill eller inte.
Har antagligen bil idag också så blir nog att vi åker någonstans var vet vi inte än, först blir det lite frukost och så sen får vi se.

Igår åkte vi till bo olsson i Tomelilla där vi shopa absolut inget vettit hitta inte så mycke lite tråkigt när man väl åker dit. Sen åkte vi till Ystad och åk på en liten resturang och Jonte var helt extas när vi gick på torget där dem spelar in wallander haha.
På kvällen när vi kom hem så kom Jokke och Johanna hit då blev det pizza/kinamat men jag var nte hungrig så jag kolla bara på. 

Melodifestivalen igår va va de? ärligt? Nej det var den sämsta.

Fick min nya telefon igår kväll, och I LOVE DEN, helt underbar, dock inte så bra kamera som jag hoppats på men den funkar absolut om man gämför med min förra. Men jag trodde 5 megapixlar var bättre än så men men.
Jag var sketa rädd att jag inte skulle fatta något på den eftersom det är endast tutchskreen men den är jätte bra och hur enkel som.
Det enda som inte var bra var att mitt minneskort som jag haft till mina 3 senaste mobiler funkar inte i den lite sorgligt kan jag tycka men men får ju ta och köpa ett nytt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för idag!! var jätte kul att ni kom! =) =) =)

2009-03-01 @ 15:32:11
URL: http://www.jeennyyss.blogg.se.
Postat av: Jenny

www.scrapblog.com är adressen. där kan man pilla med en del. har ju gjort min header där som jag sa=)

2009-03-01 @ 15:57:08
URL: http://www.jeennyyss.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0