Ikea

Jonte lånade sin mammas bil idag så vi skulle hitta på något, vi bestämde oss för att köra ner mot Malmö. Väl i Malmö blev vi hungriga och bestämde oss för att åka in på ikea och äta bara äta och sen gå igenom resten, haha undra om någon av oss trodde på det själva. Nej men så blev det iaf inte, blev en del shoping och vips när vi satt i bilen igen var klockan visst redan 7 oj då tiden går fort när man har skojigt.
Köpte en ny säng till min stora dotter och säng kläder till den och likadant till lillasyster, sen köpte jag ett bord och 2 stolar till mina barn som dem ska ha och sitta och pyssla vid är tanken sen får vi väl se vad det blir av det sen köpte jag bara lite smått pill som alltid på ikea, ikea är farligt farligt.

Väl på väg hem så säger min man att han var sugen på att köra och kolla på Malmös nya arena så då gör vi väl det då tyckte jag, visst hur lätt var den att hitta då? nej inte alls lätt men vi hittade efter många omvägar och yrande.
Sen skulle vi hitta ut där ifårn och det var ungefär lika lätt blev massa körande i Malmö och utanför Malmö innan vi väl hittade vår efterlängtade e22.
Efter ett bra tag på vägen så kom det skyltar där det stod 1mil till Landskrona ja då hade vi visst lyckas komma på fel väg iaf fattar ingenting för vi var på e22an ett tag iaf.
Fick vända i Lanskrona och sen hittade vi hem igen skönt trodde aldrig vi skulle hitta hem igen.

Måste även berömma mina underbara barn som har varit så snälla och goa hela hela dagen, jag fattar inte de. Var är mina barn? Mina barn är inte så snälla och lydiga som dem varit idag tror aldrig det har hänt, men dem måste också tyckt det var en trevlig dag på ikea idag.

Sen vi kom hem så har vi fixat ihop sängen och det nya bordet och så, packat upp allt och nu är jag svin trött så ska sova.
Orkade inte blogga men kände att jag var tvungen.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jo det är riktigt äckligt, får hålla för näsan för att få ner det : )

2009-03-04 @ 11:28:56
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Jenny

å, vill också till ikea. men får vänta, ska köpa vovvisen först=) ja, det var verkligen ett bra ställe, mysigt, och avkopplande=)

2009-03-04 @ 12:09:10
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni kunde ju kommit inom oss, hahaha =)Hälsa alla, Åsa

2009-03-04 @ 12:23:10
URL: http://mysplysch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0