tråkigt

vissa dagar är det bara tråkigt att lämna barnen på dagis som idag det är grått och super trist väder hade varit så mycket mysigare att ha dem hemma då.
Men dem behöver verkligen sina timmar på dagis det gör så mycke.
Så jag får väl se till att ha en mysig förrmiddag för mig själv i stället eller nja faster kommer snart upp en runda så lite kaffe och snacka lite skit blir det nog.
Dem ska åka iväg på husvagnssemester på Söndag och sen vet dem inte hur länge dem blir iväg lite tråkigt kan jag tycke vem ska jag då tracka?
Jag hade också velat ha husvagn så jädrans skönt att åka iväg me på sommaren jag är en sån riktig husvagns människa.
Nej nu kom Faster så nu har jag inte tid att sitta här och blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0