tråkigt

Ibland är allt bara så trist och man bara vill göra så mycket men plånboken räcker inte till :(
Idag är en sån dag, vill inte alls sittsa hemma men vad ska man gör utan körkort i Tollarp, nej just de.
Och städa måste jag göra mewn det är ju alldeles för varmt för att vara inne, vill åka till stranden eler nej jag vill till Tosselilla JAG ÄLSKA TOSSELILLA!!
Men man ska väl glädjas åt det lilla så jag får väl vara glad att man kan betala sina räkningar iaf, alltid nått kan man tycka.
Imorgon blir det iaf en tur till Hörby marknad när mannen min slutat jobba, Mormor skulle visst också hänga me, det kan väl bli lite trevligt.
Ikväll har jag bestämt att vi ska grilla lite och ta en kall öl är så sugen på kyckling file och potatis sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0