Naglar

Då har man tjänat lite extra pengar idag det är väl sällan fel, har gjort lite naglar och lite dekorationer nu på förmiddagen sen är det snart dax att gå och hämta barnen mina, dagarna går så fort så fort dem 5 timmarna jag har barnen på dagis hinner man inte med mycke på ska jag säga dem springer iväg :)
Idag ska jag äta färsfylda baguetter med en god sallad till mummma :)
Nej nu får jag väl bege mig tioll dagis där barnen väntar glatt sen vet jag inte kanske stannar till en runda i flora parken och leker en stund innan vi går hem det är ju så trist att bara sitta inne och glo men vädret ser ut att bli dåligare och dåligare imorse var det ju tillochmed soligt ute det är det INTE nu ska jag medela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Får ni har kidsen på dagis fast det är sommalov? Vi ses på fredag om ni nu ska till Lillan så att säga...

2009-06-17 @ 15:41:33
URL: http://mysplysch.blogg.se/
Postat av: Karin

In med nagelfoton..:)

2009-07-01 @ 13:16:36
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0