foto

Har hittat ett roligt och enkelt fota program, för jag lär ju aldrig ha tid att kolla igenom mina photo shop skivor och lära mig de, PhotoScape heter de och jag har blivit helt frälst.
Just5 nu håller jag på att sno övar lite foto till min nya dator från vår gamla så jag kan pilla lite med dem roligt roligt.
Vi köpte en ny bil igår, det är vit och disel och combi mer än så kommer jag inte ihåg tror det var en golf men där var en del som skulle fixas så Jonas är inne men den och lämnar den på verkstad sen får han hemta den efter jobbet imorgon och åka och besiktia den på en gång så man kan andvända den sen.
Den är väl fin antar jag, men ag tyckte faktiskt om vår gammla lilla skrot nissan synd bara att den antagligen måste fara till nangiala.
Nej nu är mina foto överförda så nu har jag inte tid att sitta här, blir det någon bra bild ska jag ladda upp och visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0