Vill så gärna

Vill så gärna öppna en nagelsalong nu, eler iaf jobba som nagelteknolog nånstans.
Varför ska det vara så svårt att få jobb eller rättaresagt hitta ett jobb, vad som hade faktiskt suttit bra nu men det är ju naglar jag vill syssla med.
Dalin har beställt lite nya filar till oss som vi ska prova hoppas dem är bra för dem var billiga.

Jaha då var det 3dagar kvar till flytt och jag bor numera bland en massa kartonger :)
Längtar as mycket till mitt nya fina kök, det är så fint och mitt nya badkar :D

Nu tycker jag min kärlek kan komma hem så vi kan laga lite mat och sen gå ner till affärerna och se om dem har lite mer
 kartonger så vi kan packa lite mera.
Sen måste jag tvätta, försöker få allt upptvättat till flytten så man slipper stå med de sen när man är ny inflyttad och har så mycket annat att stå i. 


.kärlek

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaaw...men jag om nån förstår dig...kramar om...

2009-07-22 @ 18:14:52
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Jenny

Allt löser sig med tiden vännen. sexig man du har förresten :) på bilden :)

2009-07-22 @ 20:25:51
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0