Nu är det bestämt

Vi stannar i Kristianstad.
Har en liten hemlis som jag tänker berätta för er på måndag (finns en som måste veta det först)
Och jag är så glad detta kommer bli så bra :D
Min stora flicka har blivit ett riktigt vild djur, en riktig trottsunge ska absolut inte göra som någon ber henne om och gör inte alla som hon vill så är det katastrof, det är både roligt och jobbigt på samma gång.
Det roliga är ju alla roliga kommentarer hon säger som "mamma gå rummet" "flåååt"
OCh Bianca kan när som helst gå den lilla sparven.


En liten tanke till familjen Vinberg/Lundberg
som imorse fick en ny liten familjemedlem
Vägde ca 3100g och var 49cm

Välkommen till världen Anton
Anton är ett kanske namn på han

Kommentarer
Postat av: Jenny

hn, vad händer här? stannar i kristianstad? jag hänger inte med på något längre =(

2009-01-18 @ 01:27:24
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det vart ju på tiden att ni tog ett sådant förnuftigt beslut! Då slipper jag sura på er mer ha ha ha ha

Kram

2009-01-18 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0