ingen film

lev visst ingen film då min man hade somnat på soffan medans jag fixa allt som skulle fixas haha jaja då får jag väl sitta här och pilla på datorn en stund till.
Är ganska trött jag me så det blir nog läggdax snart iaf.
Jonas är ledig imorgon också så fruktansvärt skönt, och Ronja ska på dagis imorgon vilken hon inte har varit på en oändlighet det ska också bli ganska skönt för då hinner man få lite gjort här hemma.
Så ja imorgon blir det nog storstädning men det gör inget för det är ganska mysigt när jag och min hunny gör det tillsammans.
Älskar min Jonas



kärlek 2008-09-15 Kolla magen haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

kolal magen =) hehe.. ja då var det inte så långt kvar inte =)

2009-01-12 @ 12:59:52
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Marilene

Awwwweeeeeeee!

2009-01-13 @ 14:05:23
Postat av: Jenny

Ja, satsa på hus =) mycket jobb, men så roligt och underbart samtidigt =) ska jag se om jag kan få grannen till att flytta? hehe

2009-01-14 @ 00:04:20
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: sofia

ni är såå fina..

kramiz//fiffi

2009-01-15 @ 18:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0