Helgen

Vad ska jag gör i helgen, jag ska och vill verkligen göra något och det är så mycket som häönder men min ekonomi tillåter inte så värst mycket just nu och det gör mig lite irriterad måste jag säga.
Det är fest hemma hos Sara hennes storasyster ska ha fest hos henne det hade varit trevligt att vara där det kan nog bli kul.
Och sen vill jag till min lilla Fisker som jag älskar och saknar massor, och dit ska Gunilla också och hur kul hade inte det varit JO SKIT KUL, men pengar pengar och åter pengar suck.
Och nyss satt jag och Dalin och diskutera om vi inte skulle gå ut i stan i helgen annars om det inte blir nått av det andra.
Snälla ge mig en bra helg
.fisker och jag
Bild på mig och Fisker är dock ett bra tag sen


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha jag med den räääääliga tungan=) haha snyffigar!!! hade varit jätteglad och det hade varit jätte kul om du kom =) blir förfest, sen lite utgång. kram

2009-01-29 @ 00:54:14
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis....)))

2009-01-29 @ 22:37:25
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0