Alla är sjuka

Nu tycker jag det räcker för alla att vara sjuka, när den ena blir frisk så blir den andra sjuk suck.
Först var det jag och Jonas som var sjuka sen halka Ronja också in på det sen nu är vi friska då är det lilla Bianca som är sjuklig :(
Och Dalin och henns alla barnena har också varit sjuka tycker inte detta är kuligt mer.
Hoppas Dalin kan komma hit idfag så vi kan fixa lite akryl naglar, har knappt övat något och känns som det snart är dax för prov. Måste öva satan nu hela tiden annars klarar jag det nog inte.
Dax för skolan igen på Torsdag och då lär vi oss fransk och återbesök synd bara att jag inte har några naglar kvar att öva återbesök på, men men.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur länge går du skolan denna gången? hoppas du klarar det, håller tummarna!!!

2009-01-27 @ 14:25:26
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0