Snö+Bil=livsfarligt

Shit jag är helt skakig i hela kroppen.. är nyss hem ommen från en liten promenad genom Huaröd.
Vi hade hämtat barnen från dagis och var på väg ner till Jonas syster i Tollarp när vägen var något för hal i en sväng och det inte gick att få kontroll på bilen, shit min panik steg min enda tanke var MINA BARN!!
Var på väg in i ett träd men hann svänga undar för trädet men istället var bilen på väg att välta men inget hände. Jag skrek som en jude så om ungarna inte redan själva var rädda över situationen så blev dem det garanterat när jag skrek.
Så vi fick gå hem igen och nu är min älskade man ute i bygden och hittar någon med traktor som kan hjälpa han att dra upp bilen som sitter som en smack i diket.
Jag är i chock.. bara skakar och skakar detta var sjukt läskigt.
Lite av en nära döden upplevelse vill jag nog kalla de :S
Nej nu ska jag laga lite mat till flickorna innan det är dax för dem att sova.


Kommentarer
Postat av: EM!

Hej!

jag har en fototävling, om vinter. du får gärna va med :)

kram!

Postat av: Jonna

Usch vad hemskt :O ..



Jätte fin blogg hade du iallafall :)

2010-01-19 @ 19:00:13
URL: http://jonnareuterwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0