Kattägare :D:D

Japp då är man kattägare mys mys.
Får dock bara ha ute katt för min man så jag får väl nöja mig med de till en början.
Jag har inte riktigt kommit på något bra namn till han (tror det är en han men tycker det är mega svårt att se) frågade ronja vad katten skulle heta och då svarade hon kisse katten men jag vet inte tycker inte det är riktigt ok eftersom min förra katt hette kisen.
Nått förslag kanske?

Ja och hur fick jag då tag på en katt, jo jag åker hem till Jonas syster för att fika och då diskutera vi att jag ville ha en katt och hon bara jag vet en här uppe i kvarteret som han räddat en katt för det var en unge på ungefär 8-9 år som misshandlat alla ungarna.
Nån hade han brötit svansen på och nån hade blivit blind och gud vet vad, han hade sparkat på dem och massor sånt.
Då undrar jag var FAN har dem ungarna sina föräldrar???
Dax att vakna kanske?
Tycker synd om sånna barn för det är barnen man avskyr till sist men det är ju föräldrarnas fel som inte har vett att lära sina barn vad som är rätt och fel.
Grr.. blir så arg.

Nej nu ska jag kryppa ner i sängen bredvid Ronja och kolla på en film, Jonas åkte nyss iväg för han skulle fiska kräfftor med Johan.

Sen imorgon bitti blir det en tripp till Blåa loppan hon har visst utförsäljning så passa på :D Det tänker iaf jag göra :D

ÄLSKA LOPPAN

Kommentarer
Postat av: Ida

den ska heta nissE!

det har jag och ronja bestämt ! .:D

2009-08-13 @ 13:43:28
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0