Helgen över

Japp då är helgen snart över.
Helgen har inte varit mycket händelserik, men nu har vi iaf fått klart rummet där nere så ikväll blir det att pilla och fixa där och så :D
Har fått hem min soffa och lite hyllor som ska vara där nere idag, min svärmor är bäst och hennes affär ska vi bara inte prata om ÄLSKAR!!!
Lillan och Kennet är här nu så vi ska äta lite spagetti och köttfärs som jag håller på att laga mumms är så sugen på de med masssssa smält ost på gott attans :)
Får passa på att blogga när man lagar mat inte så ofta man har tid men just nu har jag lite extra tid då Jonas lillan och ungarna är nere och bär in min fina röda bäddsoffa :) Så här är helt tyst och skönt.
Nej nu är maten snart klar dax att duka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0