varit i stan

Då har vi varit i staden sen Ronja sluta dagis (kl2) tills nyss, kom nyss hem och har lagt mina små stjärnor för dem somna så gott i bilen och ville bara gå och lägga sig direkt när vi kom innan för dörren.
Har varit riktigt trevligt dock har Anton varit lite gnällig idag, det är så synd när dem små bebisarna är ledsna och man inte vet vad felet är och det spelar ingen roll vad man gör.
Faster hitta en super fin dopklänning till Anton och det var ju tur då det är dop redan nu på Söndag.
Johanna har också varit med och först fixa jag hennes naglar så nu är hon fin fin :D

Jag vill fixa mina naglar också men det är så jobbigt att göra naglar på sig själv, tycker inte alls det är kul.

Kommentarer
Postat av: Johanna

blev verkligen jättenöjd med naglarna ! Tack

2009-04-15 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0