Plugga öva plugga öva

Ja det är det enda jag gör just nu :)
riktigt skönt är det att ha något att göra måste jag säga, men från att inte göra något i så där massa år till att plugga ihjäl sig det är rätt tufft faktiskt men gud så roligt det är.
Min helg: slutade 16 i fredags åkte direkt hem till Petra och gjorde manikyr på Ida, sen in till Jenny för Simon fyllde år, fyllde 14år shit tiden går så fort lille lille Simon är nu 14år. Hemma sen så gick och la oss ganska direkt.
Vaknade Lördes morse ganska sent så snabbt upp och göra vid oss allihop sen var det bara att köra iväg till Landskrona där väntade Vigggos dop. Så då var vi där ett par timmar Emelia och Jocke följde med oss hem så då gjorde jag manikyr på Emelia tog 1timme och 35minuter ungefär så lite övning till måste jag ha det ska bara ta 1timme och 20 minuter på Tisdag.
Sen kom söndagen då kom Emelia hit igen på morgonen för Jocke och Jonas skulle till Huaröd och jobba på loppisen så då hade jag en heldag att öva på Emelia riktigt roligt jag prövade alla nagelak på henne nästan. Sen kom Dalin så hon fick också låna Emelia och göra en manikyr på henne. Sen kom Jenny faste också och ville ha manikyr så då fick jag ju ställa upp. Jag och Jonas åkte sen och hjälpte Janet att flytta lite, sen var det lägg dax igen. Idag vakna jag först till när Jonas ringde dagis imorse och sa att Ronja inte kom idag. Sen vakna jag vid 10. Nu sitter jag och borde städa lite för Sara och Anja kommer snart och ska få lite manikyr :) Sen ikväll kommer nog svärmor och Alexandra och vill ha lite manikyr.
Längtar till Torsdag då borjar gelen det ska bli skojjigt som tusan men efter bara veta hur svårt det är att göra en manikyr så tror jag det är skit svårt att göra gelenaglar. men det gör ingenting bara öva öva öva övning ger färdighet det är väl så man säger.
Nej nu kommer Sara.
HEJ HEJ

Kommentarer
Postat av: Marilene

Ni är helt klart BÄst........

2009-04-19 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0