Fågel i köket

Hjälp hjälp hjälp!!!
Hade nyss en liten fågel i mitt kök fy fan det var det hemskaste jag varit med om shit herre gud mitt hjärta slår fortfarande i 190.
Men nog om fåglen som nog var lika rädd för mig som jag var för han.
Jag har övat massor i helgen på min manikyr och det går framåt måste jag säga fan dett är riktigt roligt.
Idag är det skol dax igen 18-21 lite manikyr prov blir det nog idag men jag tror jag klarar det ganska så bra jag känner mig ganska säker på min grej nu.
Faste kom för en stund sen och hämta Ronja skulle köra henne till dagis så henne ska jag hämta igen vid 14. Sara skulle kommit så jag fick öva på henne en sista gång innan provet ikväll men Eddie mådde inte riktigt bra så det sket sig. Hoppas jag kan få tag på någon annan som jag kan få öva en gång till på.
Nu ska jag städa lite så jag har all tid åt att göra manikyr sen om inte på någon annan så på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Jenny

ah.. fågelfan! läskigt =)

2008-09-16 @ 10:15:26
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0