Dagis utbildning allt på en gång

Nu var det ju ett tag sen jag skrev.
Ronja har varit på inskolning på dagis hela veckan det har gått super bra och jag är 100% säker på att jag valt det bästa dagiset i Tollarp till henne.
All personal är underbar verkligen UNDERBAR, där är inte super många barn utan mer lagom, barnen är urgoa allihopa och det känns verkligen inte alls så jobbit som jag hade föreställt mig att det skulle vara. Så jag är super nöjd med veckan som gått måste jag säga.
Jaha och då var det fredag igen nu ska bara denna helgen också gå sen blir det måndag och då bär det av till helsingborg för då börjar vår utbildning DALLE :P
Gissa om jag börja bli över nervör vill bara nu nu nu.
Tänker inte på något annat än naglar naglar nagla och litre dagis.
Helt ärligt tror jag jag hade behövt en psykolog just nu, märks att jag inte gjort något på länge för det är sant jag börjar känna mig knäpp det existerar bara naglar i huvet på mig.
Kan inte sätta mig framför datorn utan det är naglar kan inte prata i telefon utan att det är naglar ja och ni ser ju kan inte blogga utan det är naglar första jag
tänker på när jag vaknar är naglar ligger och tänker på naglar hela nätterna så jag inte kan sova.
HJJÄÄÄÄÄLP!!
Igår var jag nere i Tollarp och kollade på ett rum i en frisörsalong som jag antagligen ska hyra längre fram typ i april när Bianca kan börja dagis men det är bara bra att det är länge till för då hinner jag både samla på mig allt man kan köpa lite då och lite då och plus att jag har hunnit göra super många naglar när jag öppnar så då lär jag va jätte duktig och få bra omdömme och nöjda kunder det tycker vi om :D
Nej nu ska jag se hur det går för Fisker hon ska hjälpa mig att snygga till min blogg lite.

Kommentarer
Postat av: sofia

hejsan hittade hit av en slump.vill bara säga kul att du tycker om vårt lilla dagis och att vi trivs med er också..du är sååå duktig och dina barn världs gullisar....

kramiz//fiffi

2009-01-15 @ 18:13:11
Postat av: Anonym

hejsan hittade hit av en slump.vill bara säga kul att du tycker om vårt lilla dagis och att vi trivs med er också..du är sååå duktig och dina barn världs gullisar....

kramiz//fiffi

2009-01-15 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0