Början

Då har jag börjat min utbildning som börjar bli rolig nu ;)
Har haft teori hela veckan och det är ju absolut INTE min grej måste jag säga. Jag fattar ingenting men det är bara att läsa läsa läsa så nån gång fastnar det väl.
Ronjas dagis har gått super bra så nu har hon varit där 2 dagar 9-14 skönt att det funkar så bra så man slipper sitta hemma och vara orolig. Hon har blivit så stor det är helt sanslöst vad tiden gå.
Igår innan vi skulle sluta på utbildningen så fick vi öppna vårt första paket :)
Där var alla manikyr grejor sååå roligt massa colla färger och så skit skojigt.
Så idag börjar vi lära oss manikyren det ska bli spännande.
Handmassage lärde vi oss häromdagen men jag känner verkligen att jag måste öva massor på det, det är fan mycke svårare än det ser ut när man får det själv, Jag får så ont i min egen hand när jag gör det och det betyder att jag gör mycket fel för det ska du naturligtvis inte få.

Längtar till 18 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0