jul städ och jag älskar det

Har hålt på att jul städa nu i tre dagar haha det är så mysigt lite synd bara att jag inte kommer så värt.
Men men idag tänkte jag ja skulle bli klar här hemma det är så tråkigt innan det är klart.
Jonas är nu och lämnar Ronja på dagis sen om ett tag ska vi köra in till blåaloppan och hjälpa min svärmor och ska jag vara älig så känns det så jävla skönt.
hennes räliga kar har gått upp i rök och hoppas han stannar borta det är så skönta han är en människa jag inte alls tycker om på något sätt.
Hon kommer bli så lycklig den dagen hon lärt sig leva utan honom önskar henne all lycka.
Nej nu ska jag ut occh se om Janet satt på kaffe då ska jag sätta mig och ta en kopp och en cigg sen är det time att fixa Bianca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0