Halloween kväll

Igår var det lite halloween middag här hemma var inte planerat men blev super mysigt.
Svärmor och han.. skulle komma och hälsa på och äta lite middag hos oss så kom jag på att det var ju halloween och då måste man ju äta nått läskigt som grön spagetti med köttfärssås så det fick det bli och så tyckte jag att på halloween kan man ju även äta grön tårta så det fixa vi me.
Gjorde hemmalagade marängbottnar och smörkräm i mitten och grön grädda och läbbiga godisar över SJUKT god tyckte då alla utom mr perfekt Joakim him self men men han lysnar vi endå inte på.
Får ju inte glömma min hemska trolldryck som jag också blandade ihop och gissa.. den blev också grön:D
länge leve karamellfärgen.
Skulle bara vara svärmor,han,jag,jonas och ungarna men sen tyckte jag lite synd om johanna som skulle sitta hemma helt själv när jokke skulle jobba på självaste halloween så hon fick me komma, sen lagom till maten var klar dök min lille bror upp så det blev lite mer folk än vad vi trott men mycke trevligt.
Eter mat och allt kom också faster och när jokke slutat kom även han.
Jag,Jonas,Jokke och Johanna satt och diskuterade en tysklandsresa nu i slutet av månaden så får se, men det hade varit såå kul och vi hade varit såå fulla.
Idag fick vi allt besök av min moster Anna mycket trevligt och nu sitter vi och väntar på att faster ska komma så ska vi åka in till loppan och hämta lite grejor till henne.
Sen vet jag inte vad kvällen leder till men hade varit trevligt med lite film mys för det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0