Borta bra men hemma bäst

Nu är vi äntligen hemma igen efter att ha sovit hos svärmor 2 nätter. Älskar min lägenhet och min säng.
Imorse vakna jag i svärmors säng och kunde inte gå upp så ont jag hade, detta börjar bli jobbigt tycker inte det är skoj alls att vara gravid, men så kanske man inte ska säga låter lite avskrämmande för dem som vill ha barn kanske =)
Ronja är nästan helt frisk nu iaf och det är så skönt, det är hemskt när dem små liven är sjuka.
Jonas jobbar kväll idag så han slutar inte förrän 22 sen vet vi inte om hans mamma ska köra han hem eller om det får bli buss men tror nästan hon kör honom för det är inget roligt väder alls ute. Låter ju nästan som om fönsterna ska blåsa in. Så då är han väl hemma vid kvart i 23 så jag måste hålla mig vaken tills dess iaf.
Tänkte gå in och lägga mig i ett varmt bad (det bästa jag vet).
Idag har verkligen varit en mindre händelserik dag så har inte så mycket att skriva om, hoppas det händer mer imorgon så man har något att skriva nu när jag äntligen öppnat en blogg.

Badet kallar så på åter sende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0