Inslagna julklappar

Då har man slått in alla julklappar som redan är köpta och suck så många som inte är käppta, Trodde jag hade köpt fler än vad jag hade men men blir fullt shopande någon dag snart.
Måste hitta en klänning att ha på mig till jul också har letat på alla hemsidor men hittar ingen som jag vill ha till jul så jag får väl helt enkelt hoppas på att jag hittar en den dagen jag åker in och handlar julklappar annars får jag väl rota i garderoben så hittar man kanske nått :S
Jordbävcning idag det är ju helt sjukt, kan verkligen inte fatta. VADÅ? jordbävning i sverige jag menar kan det ens ske? Ja jo tydligen men det var inget jag var berädd på att skulle kunna ske.
Nej nu ska jag gå och lkägga mig är trött som attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0