15 dagar kvar

15dagar kvar på denna långa graviditet.
Önskar att det inte hinner gå 15dagar till lill flickan i magen tänker komma.
Fick en liten kusin i lördags som ska heta emilio =) har inte sett han än på riktigt men såg ett foto på det söta lilla livet.
Imorse vakna jag halv 6 och var tvungen att gå på toa, när jag var klar bestämde jag mig för att inte gå och lägga mig och lida igen för det är så jobbigt att bara ligga där och ha så ont hela tiden bättre att vara vaken då känner man inte smärtan riktigt lika mycket.
är så trött på denna smärta men vad finns det att göra mer än att vänta.
Ska till barnmorskan på onsdag så då får vi se vad hon säger, är osäker på om jag vill bli igångsatt eller ej.
Men hade ju varit så skönt att få detta över.
Idag jobbar min man hela dagen ganska drygt hade varit lungt om det bara var idag men han ska jobba mycke hela veckan usch så dröjgt :( men men snart ska han vara hemma med oss i 10dagar det ska bli så skönt behöver han verkligen just nu men får vänta ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0