Dessa goingar vakna alldeles för tidigt id...

img_0895 (MMS)

Dessa goingar vakna alldeles för tidigt idag :( och mitt morgon humör har bara blivit värre sen jag sluta röka, om de nu kan bli värre ;) men nu är jag uppe och vi har bäddat ner oss på soffan alla tre framför barnprogrammet.  Idag skulle jag egentligen till stan med min mamma och hitta något att ta på mig på felicias dop men sen skulle min man visst jobba iaf och min plan sprack som vanligt när jag planerar något. Är så satans trött på att de aldrig kan bli dom jag tänkt. Så nu vet jag inte vad dagen har att bjuda på, blir väl vara hemma och städa lite inför helgen hur roligt nu de kan vara. Nej nu vakna bebis, hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0