Bf idag :)

Idag är det sagt att lill tösen i magen ska komma ut till oss, men känns inte riktigt så.
Har haft värkar med 10 min mellan rum sen i förgår och inget mer än så händer så.. ja jag tror inte hon kommer idag men hade varit rätt fräkt annars att föda på beräknat datum.
Men sen den dagen jag fick datumet 11 November har jag sagt att hon skulle komma den 12de för då får hon personnummer 101112 och det är ju rätt fräkt om ni frågar mig :)
Så hoppas hon kommer imorgon.
Min man har nyss kört till jobbet och nu sitter jag här på en pall och lyssnar på skit hög musik, så högt att basen gör att jag får starkare sammandragningar.. hmm.. kanske inte så bra får nog ta och skruva ner lite.
En timme kvar tills jag ska gå och hämta barnen på dagis och idag ska jag faktiskt gå, har fått skjuts dit hela veckan men idag känner jag att det kan vara skönt med en liten promenix.
Så nu ska jag dammsuga resten av huset orkade bara halva innan :) Sen en god kopp te innan jag beger mig mot dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0