Trasig

vet inte om jag haft tillfälle att berätta att min dator nu mera inte finns mer :( Hon är dödens DÖD.
Min dotter tog sönder den på något sätt :(
Så nu mera så sitter jag vid min mans mini laptop som jag inte alls gillar, men jag ska inte klaga för det är bättre än inget och jag har ju inget annat.
Sara har varit hos mig och hälsat på nu i ett par dagar mysigt, men gud vad lätt man vänjer sig vid att ha nån hela dagarna, nu känns det helt plötsligt mega tomt men skönt det är ju helg snart och då är ju min Älskling hemma, han har knappt varit hemma något på hela veckan, han jobbar ju först och efter det har han åkt raka vägen till Challan där han hjälper en kille och renuvera en etta.
Så nu är jag verkligen man sugen, vill bara ha en myspys dag med honom SNART blir väl inte förrän Söndag men jag överlever nog dit också.

Nej jag är sjukligt rastlös är mega sugen på att baka men har inte allt hemma så det sket sig, så vad ska man då göra?
Brukar städa på fredagar så man slipper det resten av helgen men jag orkar inte idag :( jag är mer på göra nått roligt humör.

Klippte min stora dotter kort igår och GUD vad söt hon blev, tänkte ladda upp ett foto men jag lyckas inte få denna datorn och min mobil att fungera så bra tillsammans så det sket sig :(

Nej nu ska jag ringa min vän Dalle och höra om hon inte ska komma och dricka lite kaffe kaffe med mig?!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag är också baksugen idag, så var i affären innan och handlade hem lite, men vet inte om och vad jag ska baka ännu, bra att ha hemma om jag blir baksugen i alla fall. haha :)

2009-09-11 @ 14:19:46
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Dalin

hahaha stackare och jag som aldrig kom!

2009-09-14 @ 10:29:11
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0