Allt flyter

Japp allt flyter just nu :)
Ronja och Bianca har börjat dagis och det går super bra, detta är andra veckan på inskolningen och dem stormtrivs där jätte roligt tycker jag.
Trodde det skulle bli svårt eftersom det andra dagiset (möllegården) var bäst, både jag och barnen var ju så super nöjda med de, allt var bra.
men detta dagiset är näst intill lika bra vad jag märkt än iaf :D
Så jag är gladelig.

Idag har vi fått boxer :D:D:D
Så nu har vi massor med kanaler, Ronja platsa sig direkt framför Disney hon är för söt hon.

Längtar så till den 19 oktober då jag ska börja plugga.. vill komma igång NU, men får så snällt väånta tills den 19 :(

Nej nu har jag fått en order att sätta på kaffe till Dalle som är på g hit, sen blir det nog en tripp till min älskade svärmor och hjälpa henne upp med lite hyllor och så.


Kommentarer
Postat av: Lisa

nää..tack ändå men det fanns inget foster som jag skrivit i ett inlägg i tisdes.. .så de blier ingen bebis..



jag syftar på tre olika personers bloggar, vem menar du?



Kram

2009-09-24 @ 18:56:11
URL: http://liese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0