Tisdag idag

Vakna 6 imorse av att solen lös in genom mitt fönster UNDERBART kan man vakna på nått bättre sätt, nej det kan man inte.
Jag älskar mitt nya sovrum det är såå jäklans härligt.
Har varit på dagis på inskolning med Bianca idag också skulle lämnat henne en stund idag men det blev inte så då alla ordinarie fröknarna var sjuka så vi var där tillsammans till 11 sen gick vi hem och fick ta Ronja med oss hem för hon ville inte stanna tills 2 som hon skulle gjort, men det gjorde inte så mycke för en stund efter vi kom hem fick vi besök av M och barnen som stanna här ett till halv 4 det var trevlig alltid trevligt när dem kommer.
Faster och Anton kom också på besök en stund även Lillan och Ronny också trevligt.
När alla andra gått kom Ida och Frida dem är kvar iof.
Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska ringa och säga att han är på väg hem så jag kan börja med maten för jag är super duper jätte hungrig.

Och ja jag får ju inte glömma att berätta vad jag ska göra i helgen, jag ska på tivoli och jobba i Norge det är ju Norges nationaldag den 17de det ska bli trevligt lite "semester".
Men vet inte riktigt hur jag kommer reagera har inte varit utan mina barn mer än ett dygn innan, men det går väl hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, ska du till norge?`=) kan ju inte vara fel att komma iväg lite, gör ju inte allt för mycket om man tar en liten come back någon enstaka gång =) haha. skulle också åkt dit, men hade ingen hundvakt till loke, så dom fick åka utan mig :)

2009-05-12 @ 18:49:35
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Angelica

oki:) gör du med akryl eller gel?kram

2009-05-12 @ 20:13:44
URL: http://vildaangelica.blogg.se/
Postat av: M

Jag gillade oxå sällskapet idag.... Alltid lika skönt att komma till er och bara va.....! kram

2009-05-12 @ 20:55:56
Postat av: Johanna

Ja klart man får hoppas på det, hade klart vartit kul om vi vunnit något år. Ja det gör vi

2009-05-12 @ 21:51:36
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0