en tanke till

er många där ute i vårt avlånga land som kämpar mot cancer.
Kollade runder igår kväll när jag inte kunde sova på massa olika bloggar, där folk skrev hur det var att kämpa mot cancern. Inte alla som överlevde och det gör mig så ont.

ujhujhjh
Tänder detta ljus till en flicka som funits hos mig i tankarna hela natte och gjort det väldigt svårt för mig att sova.
Evelina var 4 år då hon somna in, hade då ett tag kämpat mot leukemi.
Tänker så på familjen och kan inte fatta att sånt här händer det är så fruktansvärt orättvisst hon var ju bara 4år.
Kan bara föreställa mig hur hemskt det måste vara för föräldrar och syskon, tänk om det var nån av mina som blev sjuk jag vet inte vad jag hade gjort jag tror inte jag hade klarat av att vara så stark som Evelinas familj har varit, dem har kämpat med henne in i sista stund.

Vila i fred flicka lilla

www.prinsessanevelina.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Karin

uuh

2009-05-15 @ 06:32:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Tess:)

Allt bra med dig?

Du kan du skicka ditt nummer till mig så jag kan ringa om jag ska fixa mina naglar:)

kram

2009-05-18 @ 20:47:27
URL: http://vildaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0