inte skrivit

Nej jag vet har varit lite dålig på att skriva nu, her varit lite sjuk, eller ja jag har tandvärk och bihålsinflamation, det är på bättringsväg men tyvär inte helt borta.

Sitter just nu och kollar på nyhetsmorgon på 4an, och shit det borde förbjudas, eller enbart sändas för senila, dem säger ju samma sak varju halv timme det är ju helt sinnes sjukt. Sända nyheter och väder varje halvtimme suck.

Jag vakna alldeles för jätte tidigt imorse av min lilla Ronja hon har börjat vakna så ap tidigt det är lite jobbigt måste jag säga, sen en stund senare så kommer hon in till mig och säger att Bianca äter bajs, och jo visst hon hade tatt av sin blöja och kletat i bajs. ÄLKIGT. Ibland är det helt enkelt inte roligt att vara mamma. Men det var ju bara att få in ungen i duschen snabbt som attans och medans jag tvätta henne så fixa Jonte hennes säng. Fy nej det är inte alls vad man vill vakna till 7 på morgonen.

Nu är Jonas och lämnar Ronjis på Dagis och Binca sover så jag tänkte jag passar på att blogga lite.

Vet inte alls vad denna dagen har att bjuda på blir nog lite städning tror jag, eftersom jag inte mått så bra ett par dagar nu har det blivit lite dåligt på den fronten men idag är det nog dax om inte dagen bjuder på nått annat lite roligare kanske.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på nyhetsmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0