hysterisk

herre gud jag gjorde nyss något jag aldrig trodde jag skulle göra i mitt liv.
Jag var i avloppet och rotade, shit fy fan tänk att vara rörmockare.
Det var helt enkelt så att jag duscha och tappa en ring jag fått ärva av min (döda) gammelmormor och jag fick sån panik så jag var på väg att sätta mig ner och stört böla men nej jag var stark, stängde duschen och med massa shampo i håret ner på golvet och börja dra fram badkaret och leta hittade inte den sen skruva jag låss rören och puff så flög ringen ut, det var en lättnad fy för..

Jag har envisats med att ha ringen på mig fast den är något för stor men det vågar jag inte mera så från och med nu får den hänga i mitt halsband.

Vilken tur man kan ha ibland att den inte åkt ner i avloppet och försvunnit för alltid usch kan bara tänka vilken ångest jag hade haft då.

Phuu..
Nu sitter jag i min soffa och väntar på att Lisa ska komma jag ska visst fixa hennes ögonbryn och färga hennes ögonfransar men det ser inte ut som hon kommer, hon skulle nämligen varit här för en stund sen.
Men men snart dax att hämta mina små troll ungar :D
Och sen är det dagens eviga fråga vad ska man ha för mat idag?
Jag tycker verkligen inte om att laga mat hade jag varit något rikare än jag år skulle jag anställa någon som gjorde super god mat till mig varje dag.
haha ja man kan ju drömma iaf haha jag hamnade i en drömvärld helt plötsligt.'
'

Kommentarer
Postat av: Miss Liii

Duktig på ögonbryn oxå? Super!! :D

2009-06-18 @ 10:38:30
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0