:(

Vill inte blogga när jag känner som jag gör nu men jag är tvungen var ska jag annars vända mig, vänner att prata ut med har man ju ont om min man är inte det roligaste som finns att prata med han bara tyckoer en massa som jag inte tycker och sen blir det bara värre. Han ligger endå och sover.

Just nu känns mitt liv livlöst, är så fruktansvärt trött på att gå runder och vara ingen för det är just så jag känner mig som INGEN.
Vem är jag? Är detta livet jag valt att leva? Ska det alltid vara såhär?
Känner mig så liten och ensam har sån inre panik vill LEVA, vad sen leva innebär det vat jag ej men just nu göra jag det inte iaf.

Nej nu ska jag sluta tracka er med all min depprition och se om jag kan hitta ett ljus i mitt liv.

Ännu roligar är det att min man sover så fort vi är tillsammans :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0