Sommar

Jag älskar detta vädret, hade jag fått bestämma hade det varit sommar och super värme ALLTID!
Jag har blivit så kass på det här med blogga, jag tycker det är jätte roligt att blogga så jag vet inte var hindret är, ligger väl lite i att man inte har tid och ork kanske, men men.
Idag har varit en mysig dag, först i eftermiddas tog jag ungarna och gick på lång promenad ner till min moster trevligt däår stanna vi tills Jonas kom från jobbet, sen var det hem äta lite snabbt sen ner till badet med Dalin och Rafael med barn.
Efter badet skulle vi till floraparken men där var som vanligt alldeles för mycket folk så vi gick hit här och satt och lekte och fika med ungarna ute på gräsplätten här ute vid medans pågarna våra bytte däck på Dalles bil.
Och nu har jag laggt Bianca och Ronja.

För er som inte redan vet så ska vi flytta snart till Huaröd till en super duper mega fin lägenhet :)
Gissa om jag längtar vill bara dit nu på en gång, men men 2 veckor kan jag väl stå ut kan ju tillockmed bli tidigare hoppas hoppas.

I LOVE SOMMAR!!

Kommentarer
Postat av: Michael

Hej!

Välkommen till Huaröd. Du kommer säkert att trivas i vår lilla fina by.

2009-07-18 @ 14:21:53
Postat av: LILLASYSTER

BLOGGA OFTARE DIN MISSLYCKADE CHOKLADVANILJBULLE :p <333

2009-07-20 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0