Flyttat

Japp då har man flyttat så nu mera bor jag i Huaröd.
Stormtrivs i min nya lägenhet, super fint kommer här att bli när det blir klart, men suck så mycket det är att göra, allt tar ju så mycket längre tid när man har 2 små barn också.
Men det ska nog bli klart någon gång iaf.
Gud som jag trivs, har varit ute och pillat lite i rabatterna här idag, tog bort ogräs och plantera lite blommor som jag fick av svärmor igår.
Det är en sån frihet att ha en trädgård att pilla i  jag älskar de.

Och såklart har jag provat min nya spis som jag var skeptisk till då det är en gasspis, men gud det är ju 10 gånger roligare att laga mat på det för det går så mycket snabbare allting.

Nej nu ska vi gå in och lägga oss och kolla på en film en dag imorgon också med massa packa upp och städa :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å gas spis!! vad skoj!! det är mycket roligare! :)

2009-07-28 @ 21:59:33
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad roligt att ni trivs : ) Vi kommer nog ut och hälsar på i helgen, är nyfiken hur där ser ut. Hälsa familjen. Kram

2009-07-29 @ 10:45:10
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0