Massa snö

Ja då vakna man idag av att min stora dotter stod i fönstret oh skrek "mamma massa snö" eftersom det snöa igår när jag gick och la mig så va mitt svar bara mm.. men när jag öppna ögonen och kollla ut fick jag en chock det var verkligen MASSA snö.
Varför ska alltid snön komma när man inte vill ha den, det är så fruktansvärt tråkigt att när jul och nyår är och man vill ha massa snö då finns det inget men nu i mitten av Februari när man bara längtar efter våren då snöardet värre än jag vet inte vad.
Jonas har nyss gått med Ronja till dagis, så när han kommer hem blir det frukost.
Skulle åkt till Laholm idag till min vän Fisker men så blir det nog inte pga all snö, känns inte så roligt att gå ut och köra i detta väder (om man inte måste)
Blir säkert en runda till stan till blåa loppan (svärmor) hon behövde lite hjälp av Jonas idag. Och blåa loppan är en så rolig affär så det kan ju aldrig vara fel att åka dit en runda mitt stora bekymmer är då bara att jag hittar ALLTID något jag vill handla där, slår aldrig fel har alltid någoy med mig där ifrån.
VÄRLDENS BÄSTA AFFÄR BLÅA LOPPAN!

Nej och sen vaknar jag i förkylning inte alls kul så nu går jag bara och håller tummarna på att jag inte ska bli sjuk för det vill vi inte.
Jag hatar när man drömmer på nätterna och vaknar och det känns jätte verkligt, inatt drömde jag om Jonas och en tjej att han hade ett förhållande vid sidan av och att han stod och erkände det för mig och det gjorde så fruktansvärt ont i hjärtat. Så när jag vaknade vakna jag i panik sorg jag hade så ont i hjärtat och tårarna rann, sen såg jag mitt hjärta ligga där bredvid mig och blev så varm.

Nu ska jag gå och diska innan Jonte kommer.
snö snö snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0