God morgon

Igår kväll eller ja jag somna vid 6 tiden igår när jonas gick och träna och bianca sov och ronja lekte med sin mormor då passa jag på haha sen vakna jag när jonte kom hem och var vaken en stund sen sov jag igen, det är farligt att sova för mycket jag är helt slut hela jag idag.
Vet inte vad vi ska hitta på idag Jonas är och lämnar Ronjis på dagis nu sen får vi se, blir nog ett ryck i ungarnas sovrum för det blev inget av det igår.
Sen idag är det ju semel dagen så då måste man ju äta semlor idag, tänkte jag skulle ringa jonas syster och höra om hon vill komma hit och äta lite semlor sen hon älskar nämligen semlor och det skadar ju inte ätt hon har en liten bebis med sig och jag tycker det är så mysigt han är ju bara för söt.
Han ska nog inte heta kevin nu mer, dem är inte riktigt säkra på vad det blir i stället men dem var väl lite inne på Anton.

Kommentarer
Postat av: Ida johansson

ska han inte heta kevin :S ?

2009-02-25 @ 18:41:26
URL: http://pappasfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0