ännu en Söndag

Tycker söndagar är väldigt tråkiga måste jag säga det är en dag som går väldigt långsammt, väldigt seg dag som aldrig får ett slut.
Vi fick lite besök idag av Marlene och hennes söta döttrar, skönt så där gick lite tid :)
Och Ronja fick leka av sig lite det behövdes, tycker att 3 dagar på dagis räcker inte för henne eftersom hon går Måndag Tisdag och Onsdag sen är det 4 dagar tills det är dax att gå dit igen.
Men nu är det Måndag imorgon så då är det dagis dax och mamma ska storstäda hela förmidagen :)
Har ju fått ny soffa så måste fixa och göra vid här så allt blir bra.
Nu sitter jag i min nya UNDERBARA soffa och kollar på tv har nyss lagt mina barn och väntar på Jonas och Ida som är i affären och handlar lite gott som vi ska ha till filmen som ska ses om en stund, vet dock inte vilken film det blir än.
_ _ _ _ _ lisa tack för igår ;)

Kommentarer
Postat av: Dalin

Lisa?? Ärligt ge dig TÖNT hahaha..

2009-02-08 @ 21:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0