4 barns mamma

Denna dagen har varit lång, jag har passat min vän Dalins barn hela dagen.
Så jag har haft
1. Ronja 2år och 4månader (min)
2. Natalia 2år och 2månader (Dalins
3. Bianca 10månader (min)
4. Olivia 10månader (Dalins)
så ja jag har haft full rulle här idag och inte nog med att jag faktiskt presterat 4 barns mamma hela dagen utan jag har gjort det själv, min man har inte varit hemma.
Men det gick faktiskt oväntat bra dem första timmarna, tills jag hade 4 trötta, hungriga och pipiga flickor, då var det lite illa.
Men gud jag måste säg att jag avgudar folk som faktiskt klarar av att ha det så här, jag tänkte på de det finns ju faktiskt folk som har det så hära och lever med det dagligen, så man ska faktiskt inte klaga haha.
Men alla ungarna har varit jätte snälla och lydigt mig och så hela dagen.


Måste tacka Dalin för denna dagen, du hon har fått mig till att inse att 2 barn är skit bra och räcker gott och väl. TACK!
Nån Rasmus lär det ju inte bli på massor år nu iaf.
Haha.

Nej nu har vi nyss ätit kebab och kollat på lets dance och nu tänkte vi kolla på rallybrudar men först ska jag gå in och duscha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, inte lätt inte. men det kanske blir en rasmus om några år, när både ronja och bianca typ har börjat skolan ? =) hhihihi

2009-02-28 @ 09:55:02
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha du är för roligt du !! : ) Vi ses ikväll

2009-02-28 @ 10:10:48
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: dalinleandri

hahaha! jo jätte snälla och lydiga va?? då hade ju inte rasmus varit något problem! haha du är söt.. tack för hjälpen!

2009-03-01 @ 15:44:14
URL: http://nya.bloggis.se/dalinleandri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0