Utvilad

Då är man utvilad gärnet nu då.. Ronja har sovit hos Johanna och Jokke i natt och gud vad livet är lätt med ett barn, allt är så mycket enklare jag har hunnit städa massor utan pip och gnäll jag har fått sova länge och jag har haft tid för Bianca tid med bus och mys, har tillochmed haft tid att sakna min stora dotter :)
Nu är hon hemma iaf och är jätte trött då hon vaknat mitt i natten hemma hos dem och sen vaknat tidigt i morse så nu ligger hon och myser och kollar på Emilberga.

Snart kommer Dalin och barnena på besök mys mys :D
Elle ja nu kom dem visst :) så nu får jag sluta blogga

Kommentarer
Postat av: vive

Fin header! :D

2009-08-21 @ 15:54:46
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0